четвер, 30 жовтня 2014 р.

Подвоєння літер в словах української мови

Подвоєння літер


1.        Подвоєння літер   відбувається в кожному слові рядка
А   Поволж..я, міц..ю, безталан..ий, вбран..я
Б   сторон..ій, нескінчéн..ий, стат..ею, об..ігти
В   наріч..я, священ..ий, багатогран..ість, кут..я
Г   незнищéн..ий, заборгован..ість, зран..я, ов..а
Д   улюблен..ий, клоч..я, змін..ий, підніж..я

2.       Подвоєння літер   відбувається в кожному слові рядка
А   глинян..ий, суд..я, навман..я, силен..ий
Б   с..ати, зран..я, переніс..я, шален..ий
В   почут..ів, юн..ий, від..аний, суміш..ю
Г   безпам’ят..я, індичен..я, суд..івство, л..ють
Д   сут..євий, жасмин..ий, роз..ява, зав..ишки

3.       Подвоєння літер   відбувається в кожному слові рядка
               А  Монотон..ий, вис..ати, качин..ий, міц..цю    
              Б  Підніж..я, пелюст..я, від..іл, нечисле́н..ий    
              В  Об..ити, Ган..ин, потомствен..ий, віс..ю        
              Г  Хвилин..ий, старан..о, збіж..я, пів..ікна         
              Д  Бов..ан, маз..ю, шипшин..ий, пташин..ий    

4.      Подвоєння літер   відбувається в кожному слові рядка
А  Від..аль, силен..ий, жовч..ю, жит..ів
Б  Вогнян..ий, зран..я, Іл..я, колос..я
В  Без..битковий, дал..ю, ожин..ик, возніс..я
Г  Клоч..я, священ..ик, міськ..ом, л..ється
Д  Мерзен..ий, шален..ий, орган..ий, бадил..я

5.       Подвоєння літер  НЕ відбувається в кожному
слові рядка
А   левин..ий, чест..ю скажен..ий, стат..ей
Б   коноплян..ий, огнен..ий, пташин..ий, століт..ь
В   удаван..ий, сỳд..ів, вогнян..ий, молодіст..ю
Г   світан..ь, жадан..ий, стат..і, якіст..ю
Д   лебедин..ий, чаєн..я, вимушен..ість, Ган..а

6.      Подвоєння літер  НЕ відбувається в кожному слові рядка
А   буквен..ий, заметен..ий, попідтин..ю, вчасн..о
Б   недоторкáн..ий, шкірян..ий, шерст..ю, облич..
В   орлин..ий, бов..аніти, скошен..ий, зміїн..ий
Г   вихован..я, священ..ик, несказан..і, змаган..ь
Д   пореформен..ий, жовч..ю, шален..ий, весіл..ь
7.       Подвоєння літер   відбувається в кожному слові іншомовного походження
А   міс..урійський, крос..ворд, дон..а, Кан..и
Б   Джульєт..а, ман..а, ан..али, ем..іграція
В   Дарданел..и, ім..ігрант, буд..изм, нет..о
Г    ін..овація, кон..отація, бул..а, Яф..а
Д    сюр..еалізм, Шил..ер, барок..о, пен..і

8.      Подвоєння літер   відбувається в кожному слові іншомовного походження
А   Калькут..а, фін.., віл..а, ап..ерцепція
Б   андор..ський, пан..ó, Ват.., ім..іграція
В   кас..ета, бон..а, Ніц..а, ір..аціональний
Г   контр..еволюція, ват.., пан..а, Бон..
Д   новел..а, Рус..о, дурр..а (рослина), тон..а

9.      Подвоєння літер  НЕ відбувається в кожному слові рядка
А   іл..юстрація, мір..а, грам.., колон..а
Б   клас..,  дис..ертація,  віл..а, ім..унітет
В   груп..а, суф..ікс, біл..ь (законопрект), ак..орд
Г    сум..а, бравіс..имо, Андор..а, коміс..ія
Д   інтермец..о, кілограм.., бал..он, ан..отація

10.    Подвоєння літер  НЕ відбувається в кожному слові рядка
А   мул..а, ал..егорія, ак..уратний, шос..е
Б   мас..аж, Ел..ада, телеграм..а, бас..ейн
В   ал..ея, беладон..а, лібрет..о, Кампанел..а
Г    ас..ортимент, кор..ектор, гун..и, гум..анізм
Д   пас…ажир, кол..ектив, брут…о, епіграм..а

11.     Подвоєння літер  НЕ відбувається в кожному
слові рядка
               А  Солов’їн..ий, ніч..ю, передміст..я, юніст..ю             
               Б  Гречан..ий, недото́ркан..ий, чест..ю, ден..ий         
                В  Дерев’ян..ий, стат..ей,буквен..ий, пригорщ..ю    
               Г  Зміїн..ий, над..ержава, породіл..ей, мишин..ий    
               Д  Терт..я, здійснен..ість, олов’ян..ий, цуцен..я         

12.    Подвоєння літер  НЕ відбувається в кожному слові рядка
               А  Знаряд..я, ов..а, неска́зан..ий, річ..ю
               Б  Спорт..абір, стат..ею, навман..я, кін..ий 
               В  несказа́н..ий, зіл..я, тигрен..я, блажен..ий
               Г  Священ..ий, мід..ю, довгождан..ий, об..ігти

              Д  Страшен..ий, скажен..ий, зран..я, без..убий

1 коментар: